Lämna klagomål och synpunkter

Är du inte nöjd med ett beslut eller vår service? Du kan överklaga ett beslut eller lämna synpunkter på vår service.

Klaga på beslut

Tycker du att beslutet du fått är felaktigt? Då kan du be oss att titta på ditt ärende igen och vi gör en så kallad omprövning.

Du begär en omprövning genom att skicka ett meddelande på Mina sidor.

I meddelandet skriver du:

  • Vilket beslut det gäller.
  • Vad du tycker är fel.
  • Hur du vill att det ska vara.

Om du vill begära omprövning ska du göra det inom 2 månader från den dag du fick beslutet. I ditt beslut hittar du mer information om hur du omprövar.

Lämna synpunkter

Om du inte är nöjd med oss får du gärna lämna synpunkter. Det kan handla om våra handläggningstider eller att du inte fått bra service. Vi vill alltid bli bättre och därför är det viktigt för oss att veta vad du tycker.

Så här gör du för att lämna en synpunkt:

Skriv ett mejl till synpunkter@kommunalsakassa.se. Beskriv vad det är du är missnöjd med. Skriv gärna även i ämnesraden vad det gäller.

Vill du ha återkoppling per telefon, måste du uppge ditt telefonnummer. Annars återkommer vi per mejl.

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter.

Dela:

Senast uppdaterad:

Senast uppdaterad:

Dela:

Kontakt

Har du kollat på frågor och svar eller använt vår smidiga sökfunktion? Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna.

Hittar du inte svaren du söker på webbplatsen finns det flera sätt att kontakta oss.

Följ oss:

Mina sidor Länk till annan webbplats.
Skicka meddelande via Mina sidor för att få svar på frågor och komma i kontakt med din handläggare.

Telefonnummer 0771-25 80 00
Öppet: Måndag-fredag kl. 09.00-15.00

Skicka handlingar till:
Kommunals a-kassa
FE 51
930 88 Arjeplog